clip0015

 

Zakładka ,,Moje postępowania" pozwala na odbiór oraz zarządzanie dokumentami związanymi z wysłanym wnioskiem/zapytaniem, W zakładce tej mamy możliwość odbioru dokumentów wysłanych przez urzędnika oraz potwierdzania odbioru.

 

clip0014

 

1.ID wniosku- numer porządkowy złożonego wniosku

 

2.Status Wniosku - Informuje o statusie wniosku dzieli się na Wysłany, Przyjęty, Odrzucony

 

3.Nazwa usługi - Tytuł złożonego wniosku/zapytania

 

4.Dotyczy - Informacja czego dotyczył złożony wniosek/zapytanie

 

5.Data ostatniej aktualizacji - informuje o ostatniej edycji wniosku/zapytania podając datę oraz godzinę edycji.

 

6.Data utworzenia - data utworzenia wniosku/zapytania

 

7.Nowe dokumenty - informuje o nowych nie przeczytanych dokumentach związanych z wnioskiem/zapytaniem.